Denuncia per contingut inadequat

Tornada a la rutina: 5 plans per reduir de pes menjant bé

{
}

 TAGS:undefined

Encara que alguns ja ens hàgim oblidat de les vacances de Setmana Santa, potser encara ens quedi alguna reminiscència dels tiberis tan bons propis d'aquesta època en forma de pantaló que no corda. I és que, per a què ens hem d'enganyar: és totalment normal que durant l'estiu ens passem una mica i mengem massa. No tenim horari fix, ens saltem àpats i tenim molts esdeveniments i compromisos... Però ara, si vols, pots posar-te les piles de manera senzilla i sense necessitat de fer massa dieta. La qüestió és estar bé de salut!

1. Els cinc àpats al dia

¿Sembla excessiu? No, és el recomanat pels metges i nutricionistes per portar una vida saludable i, a més, no engreixar-se. Es tracta de menjar a primera hora del matí, a mig matí, el dinar, el berenar i el sopar. Evidentment es mengen racions petites per tal de no passar gana i no picar a part.

2. La dieta mediterrània

Per a perdre pes i també per seguir una dieta a llarg termini, la dieta mediterrània és una de les més recomanades per especialistes a tot el món. És una dieta rica en fruites, productes de temporada, peixos, amanides, cereals i vi de tant en tant.

3. Pla d'exercici setmanal

Aquestes dietes s'han d'alternar i completar amb exercici. Si és diari, millor, però si no és possible, està prou bé amb un mínim dues vegades a la setmana. Es tracta de fer exercicis aeròbics i abdominals. Les noves disciplines (el ball de tota la vida), com el zumba o l'aerostyle, també, doncs fan moure tot el cos de forma contínua, enforteixen els músculs i redueixen el greix. L'exercici ha de ser continu, no serveix de res anar un o dos dies al mes a classes o al gimnàs.

4. Augmentar la ingesta de fruita

La fruita és antioxidant i ajuda a reduir el greix en bona mesura. Podem substituir les racions de pa del menjar, les postres amb sucre i molt més per tres peces al dia de fruita.

5. Menjar peix 

De la mateixa manera, hem de deixar de banda els greixos, els processats i determinades carns per augmentar el consum de peix, especialment el blau. Els metges recomanen la ingesta de peix unes tres vegades o més a la setmana. Compte amb les salses i els condiments que acompanyen el peix, és millor que sigui a la planxa, amb acompanyament d'hortalisses i salsa de soja.

 TAGS:Ulls Negres 2014Ulls Negres 2014

Ulls Negres 2014

 

 

 TAGS:Petit Pissarres 2015Petit Pissarres 2015

Petit Pissarres 2015

{
}

Deixa el teu comentari Tornada a la rutina: 5 plans per reduir de pes menjant bé

Entra a l'Obolog, o crea el teu bloc graits si encara no t'has registrat.

Avatar d'usuari El teu nom