Denuncia per contingut inadequat

El vi a les dietes

{
}

 TAGS:Alguna vegada en les nostres vides, tots hem seguit alguna dieta, potser imposada pel doctor o simplement per iniciativa pròpia, la majoria d'elles per reduir pes. I gairebé sempre aquestes dietes solen una mica complicades de seguir, fet que gairebé sempre ens empeny a abandonar-les.

Avui veurem una manera més senzilla de portar una dieta complicada. Si la nostra dieta és per reduir pes, has de saber que el vi pot ser l'acompanyant ideal per a aquests règims que poden arribar a ser avorrits.

Calories i vins

     Vi negre 100 ml = 65 calories
     Vi blanc 100 ml = 85 calories
     Vi rosat 100 ml = 74 calories

Com veiem a la nostra taula de calories i vins, on implica que 100 ml de vi està per sota de les 85 calories, el vi es converteix en una de les begudes amb contingut d'alcohol que millor acompanya una dieta per baixar de pes. Sempre si enim en compte altres begudes com la cervesa o whisky que està per sobre de 240 calories per cada 100 ml.

Dieta mediterrània

El vi, a més de ser una de les begudes més sanes amb contingut d'alcohol, és una de les més dietètiques de totes, doncs té un poder comprovat per evitar el concentrat de colesterol en el cos. Una prova la tenim en la dieta mediterrània, en la qual s'inclou 2 copes de vi al dia. El resultat va ser contundent i clar: les persones que consumien aquesta dosi diària tenien una menor concentració de colesterol als que no la van seguir.

Però no només aquest era el resultat de la dieta mediterrània, també es va trobar més baix nivell de greixos saturats i greixos poli-insaturats, fet que la converteix en més atractiva encara. Això fa que afavoreixi un perfil hemostàtic de menor risc.

Bàsicament, la dieta mediterrània consisteix a incloure 2 copes de vi al dia, una al dinar i l'altra al sopar (a més de seguir certs patrons dietètics dels països mediterranis: Espanya, França, Itàlia, Grècia ...), i seguir religiosament. Recordeu que tota dieta o règim ha de ser supervisat sota observació mèdica, no totes les dietes poden ser seguides per tots. Aconsellem que proposis al teu nutricionista o dietista la inclusió del vi en els seus diferents règims o dietes. Els resultats poden ser molt favorables i fan molt més suportable aquella dieta.

Font sobre la Dieta Mediterrània: Mezzano i col. PCVS

{
}

Deixa el teu comentari El vi a les dietes

Entra a l'Obolog, o crea el teu bloc graits si encara no t'has registrat.

Avatar d'usuari El teu nom